Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 21-Απρ-2017 12:01

    To πρώτο ηλεκτρικό πρωτότυπο από την Skoda

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η ŠKODA δίνει μία εικόνα από το μέλλον της εταιρείας, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης  (19-28 Απριλίου 2017). Αποκαλύπτοντας το VISION E και τα σχέδιά της στον τομέα της ηλεκτρικής μετακίνησης, η ŠKODA παρουσιάζει τη στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας με άκρως εντυπωσιακό στυλ.

    Μοντέρνα σχεδίαση

    skodaΤο ŠKODA VISION E έχει μήκος 4.688 mm, πλάτος 1.924 mm και ύψος 1.591 mm. Λόγω του μεγάλου μεταξονίου – 2.851 mm – και των κοντών εμπρός και πίσω προβόλων, δημιουργείται ένα ευρύχωρο και άνετο εσωτερικό. Το πρωτότυπο μοντέλο συνδυάζει υπερυψωμένα καθίσματα τύπου SUV και την ευρυχωρία ενός hatchback με τη δυναμική σιλουέτα και την ελαφρώς κεκλιμένη οροφή ενός coupé. Στο εμπρός τμήμα του ŠKODA VISION E κυριαρχεί ένα εντυπωσιακό καπό, ενώ μία φαρδιά φωτεινή λωρίδα LED εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου και "χάνεται” μέσα στους λεπτούς, τριγωνικούς προβολείς στα δύο άκρα. Όλες οι μονάδες φώτων μπροστά και στο πλάι έχουν λευκό χρώμα. Όπως και σε άλλα ηλεκτρικά μοντέλα, δεν υπάρχει κλασική μάσκα. Αντί αυτής, κάτω από τη φαρδιά λωρίδα φώτων, το καπό εκτείνεται στους κάτω αεραγωγούς.

    skodaΕσωτερικό

    Χάρη στις μεγάλες κρυστάλλινες επιφάνειες, το εσωτερικό είναι φωτεινό και διάφανο. Η φιλοσοφία οριζόντιων γραμμών υπογραμμίζει την καθαρή δομή και την αξιοσημείωτη ευρυχωρία. Τέσσερα ανεξάρτητα καθίσματα τύπου μπάκετ με νέα προσκέφαλα τονίζουν το μοντέρνο χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

    Τα καθίσματα είναι ελαφρώς υπερυψωμένα προσφέροντας θαυμάσια ορατότητα, ενώ μπορούν να περιστρέφονται μέχρι 20 μοίρες. Επιπλέον, στρέφονται προς τα έξω όταν ανοίγουν οι πόρτες, για να διευκολύνουν την είσοδο των επιβατών. Μετά το κλείσιμο  των θυρών επιστρέφουν στην αρχική τους θέση – ένα νέο στοιχείο ‘Simply Clever’. Επίσης, καταργείται το κεντρικό τούνελ μετάδοσης, με αποτέλεσμα να δημιουργείται μία αίσθηση ευρυχωρίας.

    skodaΤεχνολογία κίνησης

    Το ŠKODA VISION E είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό πρωτότυπο βασισμένο στην αρθρωτή πλατφόρμα MEB και χάρη στη άφθονη ισχύ των 225 kW, επιταχύνει άμεσα και πολύ δυναμικά.

    Λόγω ευφυούς διαχείρισης, οι δύο ηλεκτροκινητήρες συνεργάζονται με μέγιστη απόδοση ενώ η κινητήρια ισχύς μεταφέρεται μόνιμα και στους τέσσερις τροχούς του VISION E. Οι εμπρός και πίσω τροχοί κινούνται ανάλογα με τις απαιτήσεις ώστε να διασφαλίζουν μέγιστα επίπεδα ευστάθειας, ασφάλειας και δυναμισμού σε όλες τις συνθήκες.

    Η λεπτή αλλά ισχυρή, υγρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου είναι προστατευμένη από συγκρούσεις, βαθιά στο πάτωμα του πλαισίου. Τοποθετημένη κεντρικά  μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, συμβάλλει επίσης στην καλή κατανομή βάρους μεταξύ των αξόνων καθώς και στο χαμηλό κέντρο βάρους του ŠKODA VISION E.

    Επαγωγική φόρτιση

    skodaΗ ευφυής φόρτιση είναι ένα από τα πολυάριθμα χαρακτηριστικά ‘Simply Clever’ και γίνεται επαγωγικά, για παράδειγμα, μέσω ενός πάνελ στο πάτωμα του γκαράζ του ιδιοκτήτη. Εδώ, το όχημα παρκάρει με τον εμπρός άξονα πάνω από το πάνελ. Κατά τη διάρκεια της νύχτας φορτίζει πλήρως τις μπαταρίες αυτόματα μέσω επαγωγικής τεχνολογίας, δηλαδή η λειτουργία είναι εντελώς ανέπαφη και δεν απαιτεί σταθμό φόρτισης ή καλώδιο. Επίσης, υπάρχει δυνατότητα ταχείας φόρτισης – 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας σε 30 λεπτά μόλις.

    skodaΑυτόνομη οδήγηση

    Με το VISION E, η ŠKODA αποκαλύπτει μία μελλοντική εικόνα της πλήρως ηλεκτρικής μετακίνησης με μηδενικούς ρύπους και παράλληλα αναδεικνύει προσεχείς μορφές αυτόνομης οδήγησης, που αναμένεται σύντομα για γίνουν πραγματικότητα. "Το πρωτότυπο ŠKODA VISION E πληροί τις προϋποθέσεις για αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3. Μπορεί να λειτουργεί ανεξάρτητα σε μποτιλιαρίσματα, να κινείται με αυτόματο πιλότο στον αυτοκινητόδρομο, να παραμένει στην ίδια λωρίδα ή να αλλάζει, να εκτελεί ελιγμούς προσπέρασης, να αναζητά ελεύθερους χώρους στάθμευσης, να παρκάρει και να φεύγει αυτόνομα από τους χώρους στάθμευσης. Για το σκοπό αυτό, αισθητήρες με διαφορετικές εμβέλειες και πολυάριθμες κάμερες παρακολουθούν συνεχώς την κατάσταση της κυκλοφορίας” σχολιάζει ο Christian Strube, Μέλος Δ.Σ. της ŠKODA, υπεύθυνος Τεχνικής Εξέλιξης.

    skodaPlug-in υβριδικό μοντέλο από το 2019, πέντε πλήρως ηλεκτρικά μέχρι το 2025

    Η ευελιξία είναι το κύριο χαρακτηριστικό εξέλιξης / επέκτασης της γκάμας μοντέλων ŠKODA βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα ώστε να συμπεριλάβει plug-in υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά συστήματα κίνησης. Αυτό σηματοδοτεί την είσοδο της μάρκας στην εποχή των ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης. Το πρώτο μοντέλο θα συνδυάζει βενζινοκινητήρα με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης προσφέροντας οδήγηση μηδενικών ρύπων σε περιβάλλον εντός και εκτός πόλης. Τα επόμενα χρόνια, θα λανσαριστούν περισσότερα plug-in υβριδικά μοντέλα και σε άλλες κατηγορίες οχημάτων.

    Παράλληλα, η ŠKODA εξελίσσει τις δικές της φιλοσοφίες για αμιγή ηλεκτροκίνηση με βάση την αρθρωτή πλατφόρμα ΜΕΒ του Group με μοντέλα που θα διαθέτουν τις κλασικές αρετές των αυτοκινήτων της μάρκας. Για το σκοπό αυτό, η ευελιξία της πλατφόρμας MEB αξιοποιείται στο μέγιστο βαθμό, ώστε ακόμα και σε ηλεκτροκίνητη έκδοση τα μοντέλα αυτά να προσφέρουν εξαιρετική ευρυχωρία. Η αυτονομία και η άνετη λειτουργία είναι επίσης πολύ σημαντικοί παράγοντες στην καθημερινή οδήγηση των ηλεκτρικών οχημάτων. Η γκάμα χαρακτηριστικών ‘Simply Clever’ της ŠKODA για αυξημένη άνεση και λειτουργικότητα θα πλαισιωθεί από καινοτόμες ιδέες εμπνευσμένες ειδικά για ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    Ροή Ειδήσεων

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ