Τον Οκτώβρη του 2016, μια αναφορά του Reuters αποκάλυψε πως η VW, η General Motors και η Renault θα ξεκινήσουν την αύξηση του κυβισμού των κινητήρων τους λόγω των υψηλότερων ρύπων που έχουν οι μικρότερου κυβισμού τρικύλινδροι και τετρακύλινδροι κινητήρες!

Τώρα σε μια συνέντευξη στην Telegraph ο Herbert Diess δήλωσε πως η VW δεν θα παράγει κινητήρες βενζίνης, μικρότερους σε κυβισμό από 1,0lt. τρικύλινδρους και πως οι κινητήρες πετρελαίου στο μέλλον δεν θα είναι μικρότεροι από 1,6lt.

vwΠοιο συγκεκριμένα είπε : "Η μόδα της συρρίκνωσης του κυβισμού τελείωσε. Οι ρύποι αυξάνονται όσο οι κινητήρες πέφτουν σε κυβισμό. Οι μικρού κυβισμού κινητήρες πετρελαίου απλά δεν είναι οικονομικοί. Το Polo αυτή τη στιγμή έχει μερίδιο 30% σαν πετρελαιοκίνητο αλλά όσο αυξάνεται η τιμή των diesel προκειμένου να είναι σύμφωνο με τις προδιαγραφές ρύπων, θα σταματήσει να είναι τόσο δημοφιλές”.

Αυτό κυρίως οφείλεται από το γεγονός πως οι μικροί κινητήρες τείνουν να υπερθερμάνουν τους υπερσυμπιεστές. Για να μειωθεί το φαινόμενο, οι κινητήρες ψεκάζουν περισσότερο καύσιμο ώστε να μειωθεί η θερμοκρασία. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τα υψηλότερα επίπεδα άκαυστων υδρογονανθράκων, μονοξειδίου του άνθρακα και των μικροσωματιδίων. Το άμεσο μέλλον θα δείξει!

vw