Αποθήκευση
Εγγραφή          Υπενθύμιση κωδικού
Σύμβολο go
        Τζίρος  εκ. €
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Ο εφοπλιστής που θέλει να κυριαρχήσει στον Αργοσαρωνικό

Εκτύπωση σελίδας
Αποθήκευση σελίδας
Αποστολή με e-mail
Προσθήκη στο αρχείο
Μέγεθος κειμένου
Από τις σούζες στην Αβάνα, στις business με τα «δελφίνια»

Στα 46 του χρόνια, ο Μάριος Ηλιόπουλος έχει ήδη ζήσει και πραγματοποιήσει πολύ περισσότερα από τον μέσο επιτυχημένο επιχειρηματία της γενιάς του. Σήμερα, τα επιχειρηματικά του συμφέροντα ξεκινούν από την ποντοπόρο ναυτιλία και τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς πετρελαίου και εκτείνονται σε σειρά επενδύσεων τόσο στη στεριά όσο και τη θάλασσα.

Τώρα, δείχνει έτοιμος για ένα ακόμα δύσκολο εγχείρημα: τη στιγμή που οι άλλοτε κραταιές εισηγμένες ακτοπλοϊκές ατενίζουν το μέλλον υπό το βάρος ζημιών που ξεπερνούν τα 400 εκατομμύρια ευρώ, επιδιώκει να αναλάβει τις γραμμές του Αργο-σαρωνικού της Hellenic Seaways και να δώσει λύση στο μεγάλο πρόβλημα της σύνδεσης μερικών από τα σημαντικότερα νησιά για τον εγχώριο και τον διεθνή τουρισμό.

Οι δύο πλευρές φέρονται να έχουν έρθει σε επαφή, αλλά, όπως εξηγούν στο «Κ» καλά πληροφορημένες πηγές, υπάρχουν ακόμη εκκρεμότητες. Οι πληροφορίες ότι το deal έχει κλείσει, και μάλιστα ότι το τίμημα ανέρχεται στα επίπεδα των 7 εκατομμυρίων ευρώ, ελέγχονται, έτσι, ως «πρόωρες». Γιατί, όμως, να επιθυμεί κάποιος να μπει σε μια τέτοια αγορά, την ώρα που όλα συνηγορούν στο αντίθετο;

Ρίσκο

Σε όσους δεν γνωρίζουν τον Μάριο Ηλιόπουλο, η είδηση ότι ενδέχεται να μπει στα «πέτρινα» δρομολόγια του Αργο-σαρωνικού προκαλεί απορία. Και αυτό, διότι όχι μόνον η οικονομική κρίση πιέζει ασφυκτικά τους κύκλους εργασιών της ακτοπλοΐας, αλλά και επειδή η άνοδος των τιμών των ναυτιλιακών καυσίμων εκτοξεύει τα κόστη, ενώ ήδη η πτώση στον εξωτερικό τουρισμό και η εγχώρια συγκυρία έχουν οδηγήσει τις κρατήσεις για πολλούς δημοφιλείς προορισμούς από -20% έως και -70%, ανάλογα με την περίπτωση και την περίοδο, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς.


Η κατάσταση στον Αργοσαρωνικό επιδεινώθηκε, μάλιστα, πρόσφατα και από την αποδρομολόγηση δύο πλοίων της Hellenic Seaways -του καταμαράν «Flyingcat 2» και του συμβατικού πλοίου «Νεφέλη»-, τα οποία πωλήθηκαν, με αποτέλεσμα οι τοπικές κοινωνίες να παρατηρούν γνώριμα πλοία και δρομολόγια να εξαφανίζονται.

«Όσοι κρίνουν ως παράτολμο το εγχείρημα της εισόδου του Ηλιόπουλου σε αυτές τις γραμμές πιθανότητα δεν έχουν δει τον Μάριο να οδηγεί αγωνιστικό αυτοκίνητο στους αγώνες του πανελληνίου πρωταθλήματος αναβάσεων», εξηγεί στο «Κ» άνθρωπος που γνωρίζει τον επιχειρηματία καλά.

Πρωταγωνιστής του απαιτητικού αυτού segment των αγώνων rally, ο Ηλιόπουλος θεωρείται ένας από τους κορυφαίους Έλληνες οδηγούς. Πάντοτε στις πρώτες θέσεις, προκαλεί τον σεβασμό ακόμα και των πιο άσπονδων ανταγωνιστών του, όπως ο Λεωνίδας Κύρκος, με τον οποίο η κόντρα έχει εξελιχθεί σε οδηγικό έπος.

  Σελίδα 1 από 2  Επόμενη σελίδα »
Ακολουθήστε το Capital.gr στα Social Media
Σχολιάστε το άρθρο 
Βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον:
LINKS ΧΟΡΗΓΩΝ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

  στό    Αναζήτηση
Δημοφιλέστερα σήμερα
Περισσότερα σχόλια